neděle 17. listopadu 2013

Debordelizace nabírá na smyslu - pojďte do toho taky!

Někdy se stává, že věci na sebe krásně navazují a vypadá to skoro jako, že náhody neexistují. Minule jsem psala o očistě našeho domova od všeho, co jsem neměla rok v ruce, ale nedokážu to vyhodit. Začala jsem dávat tyhle věci do krabice, kterou jsem měla v úmyslu uložit do sklepa, abych se s věcmi snadněji loučila a trochu sama sebe ošálila - přece je ještě nevyhazuju. Teď jsem ale narazila na geniální možnost, jak je ještě smysluplně využít. http://www.rcletna.cz/ pořádá sbírku všech nepotřebných věcí - od nevypotřebované kosmetiky, přes bižuterii po nádobí - prostě naprosto všechno, co právě třídím!

Ruku na srdce, tak bez prostředků, abychom litovali darování věcí, které dlouho nepotřebujeme a které by se sice jednou mohly hodit (k čemu asi tak? až budou děti do školy na výtvarku potřebovat hadry, střepy nebo převlek na maškarní?), snad nebudeme. Stejně je lepší koupit pořádné věci, mít jich málo, než opak. A opravdu není lepší koupit dětem pořádný materiál na tvoření a na maškarní prostě něco ušít nebo podpořit bazar? Takže hurá na letnou...

Žádné komentáře:

Okomentovat